مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 13:252020-09-06اقتصادي

فارس من| امضای قرارداد برای تولید ماشین آلات معدنی


با توجه به شرایطی که برای تسهیل فعالیت های هپکو ایجاد شده، این شرکت در آستانه امضای قرارداد با شرکت های متقاضی داخلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه های با عنوان حمایت دولت از این بنگاه تولیدی را خواستار شدند.

در این خصوص، خداداد غریب پور در نشست با سهامداران و مدیران ارشد شرکت هپکو و خانه معدن، گفت: خانه معدن به همراه هپکو و با پشتیبانی صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی، می تواند طی هفته های آتی، تفاهم نامه های موجود با شرکت های معدنی و صنایع معدنی را به قرارداد تبدیل کند.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از موازی کاری و پراکنده کاری ها در ارتباط با اداره هپکو، اظهار کرد: کارگروه هپکو، در ایمیدرو مستقر است و حضور مدیرعامل یا نماینده قانونی و همچنین سهامداران، در این کارگروه ضرورت دارد.

غریب پور گفت: ایمیدرو موضوع تسهیل فرایند تهیه و دریافت ارز را برعهده می گیرد و آن را با کمک نهادهای بالادستی از جمله بانک مرکزی، گمرک و .

برطرف می کند.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت تاکید کرد: با اقدامات این سازمان، هزینه تبدیل ریال به ارز مورد نیاز، صفر خواهد بود.

*همراهی تا مرحله عقد قرارداد غریب پور در عین حال اعلام نیاز ارزی هپکو را خواستار شد و افزود: ایمیدرو تا مرحله عقد قرارداد بین سرویس گیرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| امضای قرارداد برای تولید ماشین آلات معدنی

فارس من| امضای قرارداد برای تولید ماشین آلات معدنی